Hej mitt vinterland!


Har precis packat resväskan.
Imorgon ska jag pulsa ut i snön och ge mig av mot Stockholm stad för att fira jul hos min pappa.
Ska träffa Malin en snabbis först och sen träffa Adam som är en mystisk man jag aldrig träffat irl.
(Alla älskar internet haha!)

Idag kunde inte mamma vänta så jag fick typ hälften av mina julklappar.
(Om man bortser från 3 par byxor och en snygg inomhus jacka jag fått ännu tidigare^^)
Jag fick 5st ringar, 2 armband och ett par lila converse. Totally awesome!
Kommer nog bild sen.

Blir nog inte mycket till bloggande under tiden jag är där
så ni får helt enkelt vänta med att hälsa på min blogg till den 27e. Kan ni vänta?
(Det är nog inga problem skulle jag tro ;))

Hoppas ni får en riktigt God Jul!
Tills tankarna för oss åter
//Kath

1 Natalie.:

skriven

Snygg header!!

2 Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.:

skriven

Dagens blogg ny omgång!

http://sense.webblogg.se/2011/december/utkast-dec-21-2011.html

Va gärna med du också om du känner för det :) Annars önskar jag dig en fin dag idag! :)

3 Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.:

skriven

Dagens blogg ny omgång!

http://sense.webblogg.se/2011/december/utkast-dec-21-2011.html

Va gärna med du också om du känner för det :) Annars önskar jag dig en fin dag idag! :)

4 Tina:

skriven

gillar din bakgrund på bloggen! :)

5 pame:

skriven

Hej!



Vad du ar sot katharina! besok garna min blogg!=)



//Pame

6 tessanojossan:

skriven

grymt snygg blogg! Älskar headern och bakgrunden <3

Kommentera här: