Hjälp mig.

Scrollade ner för min blogg nyss och jag dör lite av hur tråkig den blivit.
Visst jag har slängt ur mig massa tankar och åsikter men inget mer än så .. om man bortser från mina dikter som ingen utanför poeter.se läser.

Så nu tänker jag såhär....
Jag drar tillbaka den gamla designen, som är mkt mer "jag" och börjar ha mer "struktur" på skiten.

Måndag - MusikMåndag (Egna covers eller info om musiken i min vardag)
Tisdag -  TipsTisdag (Alla tips du kan tänka dig: Film, böcker, serier, musik, kläder, bloggar etc!)
Onsdag -
Torsdag - TankeTorsdag (Åsikter, tankar, funderingar och argument. Jag tycker till om det mesta.)
Fredag - FotoFredag (Fotografier)
Lördag -
Söndag - Stil&ShoppingSöndag, (Hissar och dissar på klädfronten, tips, outfits och inspiration)

Tänkte fråga vad NI vill ha med?
Lägg in förslag för Lördag och Onsdag.

1 Nina:

skriven

Egopicsen får du inte glömma! Du är så fin att vila ögonen på! Kreativt är kul att spana in också :)

Kommentera här: