På resande fot.


Efter att ha slagits med plattången, gått på strumpjakt och velat över vilka skor jag orkar bära med mig så sitter jag äntligen på bussen mot vårt älskade Stockholm.
Trots kaffe så är jag fortfarande helt dåsig och jag funderar på om inte "morgonmänniskan" är en myt.
På fredag har jag planerat in en utgång med a-laget men annars ska jag umgås lite med min söta mormor och föhoppningsvis träffa människor som jag annars inte hinner med att träffa under mina korta visiter i huvudstaden.
 
Önskar er alla en fantastisk torsdag.
Tills tankarna för oss åter.
 
 
 
1 maria nordvall:

skriven

Jag åker tillbaka till Stockholm antingen på söndag eller måndag, vi får försöka ses någonting!!! Saknar dig fina vän ha det så roligt nu, puss.

Svar: Är ju kvar till onsdag så vi får boka in en fika när du kommer tbx! Pöss
Katharina

Kommentera här: