"Fina tider"

Solen skiner, musik spelas på högsta volym och jag halsar saft som aldrig förr.
Dagen började med en kopp kaffe och nyheter som att P&L har gått i konkurs och att orcher jagar barn i Leksand.. Livet.
Ikväll ska jag på bio med Gosling 2.0 för att titta på fast and furious 6.  Som jag har längtat!
Inte för att klaga men mitt liv borde vara likt en av F&F-filmerna. Fyllt av action, sexiga bilar och äventyr.
 
TILLS TANKARNA FÖR OSS ÅTER
1 Edda Hurri:

skriven

vad du på tidiga eller sena? :o för om du va på sena så missa jag dig haha :) grym film btw!

Svar: Filmen började 21 ^^ ELLER HUR??? HALKADE NÄSTAN AV STOLEN JU D:
Katharina

2 Edda Hurri:

skriven

Haha ja, men tror det gick en tidigare också haha men wtf. ofta vi va på samma!? :o

Svar: Såg dig inte isf!
Katharina

Kommentera här: