ÖL ÖL ÖL

Sluppit baksmälla 3 dagar i rad. Förtjänar ju nästan ett diplom, fantastiskt. 
När jag var ute igår blev det segerfest efter champions league finalen. 
Ska inte titta på fotboll, jag hoppar, skriker och dör nästan av en stroke. 
Komplimanger regnade över mig.. Det var fruktansvärt obekvämt och jag gick runt röd och förbryllad hela natten. Konstigt att det är så svårt att ta åt sig. 

Annars har det varit långa timmar spenderade på gräsmattor och uteserveringar från tor-lör. 
Från att vara bitter och vilse till att grabbarna kom till undsättning och drog upp mitt leende igen, nu är livet härligt. 
Hoppas ni har haft en fantastisk helg. 
TILLS TANKARNA FÖR OSS ÅTER


(Bilderna är snodda från Jim och Donny)
1 julia:

skriven

"Komplimanger regnade över mig.. Det var fruktansvärt obekvämt och jag gick runt röd och förbryllad hela natten. Konstigt att det är så svårt att ta åt sig. "

Du ska ta åt dig! För du är så äckligt snygg att man tappar andan och blir nästintill generad av att ens se åt ditt håll.

Svar: Nämen sluta! .. Ska försöka bli bättre på att ta det till mig. KRAM
Katharina

Kommentera här: