Plötsligt rinner bara allting över.

Så många tankar som jag knuffat bort under en period nu. 
Bekvämligheten har blivit mitt fängelse och jag har sopat undan allt som medför någon form av press.
Jag är så besviken på mig själv och jag har tappat glöden igen. 
När jag var taggad på att jobba fick jag inga svar. När jag var taggad på att plugga kom jag inte in på högskolan. Jag försökte sedan rädda detta genom att söka distanskurser för att plugga upp mina poäng, och detta har tagit längre tid än jag trott. 
Jag har slutat utvecklas inom musiken för att jag ger upp och slår mig själv med självkritik.
Jag har slutat teckna och måla för att jag inte har någon lust eller inspiration. 
Jag har slutat läsa för att jag helt enkelt inte kommer på tanken på att ta upp en bok

Jag hoppas verkligen att jag hittar min gnista igen.  Jag vill känna livet i mig. 

Tills tankarna för oss åter

Kommentera här: